środa, 2 maja 2012

Strawberry Picking Season / Sezon Na Truskawki

2 May 2012
Ooops.... Here is a paint-job I totally forgot to post!!! I must say even ladies in a supermarket commented about my nails. I must also say, the look wasn't very difficult to achieve. And I just love how it came out for the fact that it really looks like a fun manicure. The only thing I personally would change next time I do this paint-job, is the fact that I would use lighter colours for a more summery look. But apart from that I was happy how it came out. After applying the red base colour and waiting a couple of minutes I painted  green triangles. It wasn't difficult to do as the green polish I used has a lovely small brush, just right for this kind of job.  After that I used my dotting tool (which you  know by now is my favorite nail art tool) with the black, slightly glittery polish. Finished off with a layer of top coat and SolarOil. And *voila*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O jejku.... Oto malowanko o którym absolutnie zapomniałam napisać posta!!! Muszę przyznać, że nawet panie w supermarkecie komentowały na temat moich pazurków. Muszę przyznać że nie było trudnym osiągnięcie tego "looku". Uwielbiam jak całość sie prezentuje, szczególnie, że naprawdę wygląda zabawnie. Jedynym szczegółem, który bym zmieniła w przyszłosci to użycie jaśniejszych kolorów, aby uzyskać bardziej letni wygląd manikiuru. Po za tym to byłam zadowolona z rezultatu jaki osiągnęłam. Po namalowaniu koloru bazowego, czerwonego i odzczekawszy parę minut, namalowałam zielone trójkąciki. Nie miałam trudności z tym, gdyż zielony lakier ma wygodny, mały pędzelek, nadający się wyśmienicie do tego zadania. W następnym kroku, użyłam  sondy (jak już pewnie wiecie, jest to mój najulubieńszy przyrząd do dekoracji pazurków) z czarnym, lekko brokatowym lakierem. Zakończyłąm warstwą lakieru ochronnego oraz olejkiem SolarOil. I *voila*



Products used: red polish by Inglot nr 704, green polish is a Basic brand of Schlecker (our local Health and Beauty chain) called "central park", black is essence nail art polish called "mysterious black" and Catrice "Quick Dry & High Shine" top coat.

Produkty: czerwony kolor to Inglot nr 704, zielony pochodzi z kosmetyków Schleckera Basic i nazywa się "central park", czarny to essence nail art "mysterious black" oraz Catrice warstwa ochronna "Quick Dry & High Shine".


As always I used base coat "Stickey" and cuticle oil "SolarOil" by CND (Creative).

Jak zawsze użyłam rónież warstwy ochronnej paznokcia Stickey oraz olejek SolarOil. Oba produkty firmy CND albo Creative... jak kto woli.



Picture taken in daylight.
Zdjęcie robione w świetle dziennym.


Picture taken in daylight.
Zdjęcie robione w świetle dziennym.





The last two pictures taken with a flash.
Dwa ostatnie zdjęcia zrobione z lampą błyskową.



Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! 
Till next time....
If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



Dajcie znać, jak się wam podoba!!!
Na razko!!!
Do następnego....

You can visit me on Facebook

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz