poniedziałek, 28 maja 2012

Essence "colour & go"

28 May 2012

Here is a second essence polish I wanted to show you. It is from the "colour & go" range, 66 "shiny godness".... yes that is wright "godness", LOL!!!... I did read it as "goodnes" the first time and I guess it could sound fine too. It comes from the nail polish surprise from my Eric. It is a lovely, rich, luxurious colour. I really enjoyed it.

Oto drugi essence kolor, który chcę wam pokazać. Jest on z linii "colour & go", 66 "shiny godness".... tak "godness"...LOL!!!... ja najpierw przeczytałam "goodness" ale jak dla mnie to też by pasowało. Lakier pochodzi z niespodzianki od mojego Eryka. Kolor ten jest uroczy, bogaty i  luksusowy. Naprawdę mi się podobał.




Middle row, first from right.
Środkowy rząd, pierwszy od prawej.




Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! 
Till next time....
If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



Dajcie znać, jak się wam podoba!!!
Na razko!!!
Do następnego....

You can visit me on Facebook

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz