niedziela, 6 maja 2012

Muscari and Shop Closing Down Sale / Szafirki i Wyprzedaż W Sklepie Kończącym Działalność

6 May 2012
I was walking through town the other week and  noticed a little shop, that I knew was there but I never somehow went in. I knew it was selling some make up, jewellery, nail polishes but the look of it never appealed to me so I used to walk past it. But, on that day, when I saw the "sale" sign.... well that is a different story!!! LOL!! What girl can let go a closing down sale??? Can you.....
So this is what I managed to get for next to nothing!!! I have used some of the polishes in my other posts, but wanted to share the whole find with you :))

Pewnego dnia szłam przez miasto i zauważyłam mały sklepik. Wiedziałam, że tam jest ale jakoś nigdy do niego nie weszłam. Wiedziałam, że można tam kupić kosmetyki do makijażu, biżuterię, lakiery do paznokci, ale wygląd tego sklepiku jakoś nigdy mi nie przypadł do gustu więc zawsze przechodziłam obok. No, ale gdy tego dnia przechodząc, zauważyłam napis "wyprzedaż"... to już jest inna sytuacja!!! Ha ha ha!! Która dziewczyna ominęłaby wyprzedaż w sklepie który jest likwidowany??? Czy ty mogłabyś....
I oto co udało mi się tam dostać za grosze!!! Użyłam już niektórych lakierów w poprzednich postach, ale chciałam się podzielić z wami całością :))

 Those are Vipera polishes. I like them a lot but you need 3 layers of some of the colours if you want it to be deep. They dry nice and quick. And the colours are just awesome!!!

To są lakiery Vipera. Bardzo je lubię, ale czasami trzeba malować 3 warstwy niektówrych kolorów. Schną fajnie i szybko. A kolory są po prostu niesamowite!!!



Here is my Muscari...
Oto mój szafirek...





Apart from the nails, have a look at the text. I am busy reading a great book, that is really making me laugh out loud!!!




Those are also Vipera polishes but a different line. It's called Everlasting, Long life formula. I admit I didn't get a chance to test that as I was too impatient to paint another "piece of art" on my nails. 

To są również lakiery Vipera ale z innej kolekcji. Nazywa się Everlasting, lakiery o przedłużonej trwałości. Nie miałam okazji tego sprawdzić, gdyz niecierpliwiłam się aby namalować kolejne "dzieło sztuki" na moje pazurki.





 As it says on the bottle those Golden Rose polishes are matte. 
Here is a "Little Black Dress" from one of my previous posts.

Jak wskazuje napis na buteleczkach te lakiery są matowe.
A to moja "Mała Czarna"z jednego z moich poprzednich postów.




The baby blue from Colour Alike was used by me in my "Forget Me Nots" post as a base colour.

Jasny niebieski lakier firmy Colour Alike był kolorem podstawowym na którym malowałam "Niezapominajki" w jednym z moich poprzednich postów.



Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! 
Till next time....
If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



Dajcie znać, jak się wam podoba!!!
Na razko!!!
Do następnego....

You can visit me on Facebook

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz