środa, 16 maja 2012

Post By My Husband: Inspired By Kids/ Post Napisany Przez Mojego Męża: Zainspirowane Przez Dzieci

16 May 2012

Written by: Eric vB, Agnieszka's husband
Ladies, I sit here with heavy heart. I figured, after watching my wife working on many pairs of nails, that it was really easy. I decided this morning, that I would paint her nails, and then I would sit here basking in my glory, after an awesome nail painting session. 

The stark reality is: The varnish dries too quickly, and blobs far too easily. I also realize that there are NO "do- overs". I have to admit, that I wanted to get a thin black marker pen from my daughters room, but was not allowed to cheat.

This painting nails thing is BLOODY HARD, and I now realize that you are all awesome at what you do. It certainly takes a lot of effort, skill and a hell of a lot of practice, and I bow my head to all of you.

I am now going to sit in a quiet corner and eat my humble pie with as much dignity as I can.

Be safe, and take care.


Drogie Panie, siedzę tu z ciężkim sercem. Myślałem, przyglądając się mojej żonie jak maluje wiele razy swoje paznokcie. Postanowiłem dziś rano, że pomaluję jej paznokcie i będę tu siedział i pławił się w mojej chwale, po niesamowitej sesji malarskiej.
A tak naprawdę to: lakier schnie za sybko i robią się gródki. I nie ma "poprawek". Muszę się przyznać, że chciałem użyć cienkiego, czarnego markera z pokoju córki, ale nie pozwolono mi oszukiwać.

Malowanie paznokci jest CHOLERNIE TRUDNE i wszystkie jesteście niesamowite w tym co robicie. To na pewno wymaga dużo wysiłku, umiejętności i cholernie dużo praktyki. Chylę czoło wam wszystkim.


Mam teraz zamiar siedzieć w cichym kącie i poddać się wstydowi. Pozdrawiam.






This is a space ship and the moon.

To jest rakieta i księżyc.





Fish
Ryba


House
Domek


Yacht
Jacht


Snowman
Bałwan


Another rocket ("Apollo 13" perhaps)
Kolejna rakieta ( możliwe, że to "Apollo 13")


Fish
Ryba


Tree (the straight line on top is supposed to be a bird)
Drzewo (prosta linia na górze ma być ptakiem)


Airplane
Samolot


Stickman (that was easy)
Ludzik (łatwizna)





Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! 
Till next time....
If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



Dajcie znać, jak się wam podoba!!!
Na razko!!!
Do następnego....

You can visit me on Facebook

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz