wtorek, 22 maja 2012

Games People Play. Competition Mani / Gry w Które Grają Ludzie. Mani na Konkurs

22 May 2012
Helloooo "obsessed ones"!!!! I have for you today a mani I have entered into the competition that BerryPolished is having on FB. "Black & White" is the theme for this competition. I was thinking long and hard...... even got my husband to try and come up with something. So here it is. I called it "Games People Play". I must say I don't like the look of white nails, but this would not look as striking with the black background. The white background is "my Secret French Manicure 01". I used nail art polish from essence 09 "mysterious black" to do the details and fine work. To paint dots and fill in the pics I used essence colour & go 85 "galactic black" and my dotting tool. I had lots of fun thinking of what to do on my nails and also painting my nails.

Witam moje panie z obsesją !!!!Mam dziś dla was manikiur, który bierze udział w konkursie, który BerryPolished zorganizowała na FB. "Black & White" czyli "Czarne & Białe" jest motywem konkursu. Myślałam długo i intensywnie..... nawet zatrudniłam męża do myślenia. No i oto co  mi wyszło. Nazwałam ten mamikiur "Gry w Które Grają Ludzie". Muszę przyznać, że nie lubię tego "białego" wyglądu pazurków ale na czarnym tle nie wyglądałoby to tak efektownie. Biały lakier to "my Secret French Manicure 01". Do malowania szczegułów i detali użyłam essence nailart 09 "mysterious black". Do malowania kropek i wypełniania rysunków użyłam essence colour & go 85 "galactic black" i mojej sondy. Świetnie się bawiłam wymyślając temat i malując pazurki.





Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! 
Till next time....
If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



Dajcie znać, jak się wam podoba!!!
Na razko!!!
Do następnego....

You can visit me on Facebook

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz