czwartek, 19 kwietnia 2012

Pink& Green. Who would have thought? Różowy& Zielony. Kto by pomyślał?

Thursday, 19 April 2012
Hi everyone!!
 I know I said that I will be placing posts once a week, but I got so exited about my new blog that I have decided to post a second one.  I looked at my collection of polishes and wondered what would come out of a pink and green combination. As you follow my posts you will realize that pinks are my fave colours. And green is the new hot colour this season. So here it is. What do you think?

_______________________________________________________________________________

Witam wszystkich!!
 Wiem że powiedziałam, że będę pisała posty raz na tydzień ale tak się nakręciłam moim nowym blogiem, że postanowiłam napisać kolejny post w tym tygodniu. Spojrzałam na moją kolekcję lakierów i pomyślałam co by wyszło z kombinacji różowo- zielonej. Z czasem jak będziecie czytać mojego bloga zdacie sobie sprawę, że "różowości" to moje ulubione kolory. A zielony jest nowym "gorącym" kolorem tego sezonu. Oto moja kombinacja. Co o niej myślicie?





Cheers for now!!! Till next time....

If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



You can visit me on Facebook


Na razko!!! Do następnego...

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz