poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Easter Colours / Wielkanocne Kolory

Monday, 16 April 2012
Hi everyone!! So I finally have done it... started this blog. I really wanted to do it for a while now but kept finding other things to do instead. So here it is. Please be patient with me as I learn all the ropes. We all know that there are some scary manicures out there and there are some great ones. I wonder which category I will fall under? LOL!!!!
I want to share with you one of my latest "paint jobs"... Easter time. I wasn't quite sure what I am gonna do, but I knew it had to be colourful.
_________________________________________________________________________


Witam wszystkich!! No i w końcu się stało... zaczęłam tego bloga. Chciałam zrobić to już od jakiegoś czasu ale ciągle znajdowałam coś innego do roboty. Oto on. Proszę o cierpliwość gdyż wszystko tu jest dla mnie nowe. Wszyscy wiemy że są "okropciaste" manikiury  ale też takie z klasą. Ciekawa jestem do której kategorii ja się zaliczam? LOL!!!!
 Chcę się podzielić z wami moim ostatnim "malowankiem"... Wielkanocnym. Nie byłam pewna co zrobię ale wiedziałam że ma być kolorowy.

Only after I took the photo I realized that I smudged one nail!!! But it was too late in the evening to redo it. That doesn't say much about my eyesight either. I did however get some glasses since then. LOL!!! Getting old.....
_________________________________________________________________________________


Dopiero po zrobieniu fotki zauważyłam zamazanego paznokcia!!! Ale było już za późno wieczorem aby zrobić go jeszcze raz. No i nie świadczy to dobrze o moim wzroku. Od tego czasu zakupiłam sobie bryle. LOL!!! Starzeję się.......





Wow.... so this is it. My firs post. Hope you like my idea. Let me know!!! Don't be shy...
PS. I am checking out some fonts so that is the reason for the funky look of this post. Let me know about them too, please. Which one is easier to read?
For now I am planning to post once a week. Wanna see how this goes.
 Cheers for now!!! Till next time....


If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



You can visit me on Facebook
_________________________________________________________________________________

Wow... i oto jest. Mój pierwszy post. Mam nadzeję, że spodobał sie wam mój pomysł. Dajcie znać!!!
PS. Wypróbowuję pare czcionek i dlatego ten post wygląda tak "świrowo". Dajcie znać, proszę. Którą czcionkę sie czyta łatwiej?
Na razie planuję "postować" raz w tygodniu. Zobaczę jak będzie szło.
Na razko!!! Do następnego....

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku

2 komentarze: