czwartek, 26 kwietnia 2012

Blue + Blue = Blue / Niebieski + Niebieski = Niebieski

26 April 2012

Couple of years ago I would never wear blue on my nails. Blue was good for little baby boys to wear in the first months of their life so they would look cute :) Or so I thought..... The times have changed and I found myself looking everywhere for the right shades of  ~BLUE~. It had to be a couple of different shades. I found the Joko polishes which have lots of great colours, fun ones and elegant looking. I think if you wear this dark blue on it's own it will give you a very expensive and posh feel about your mani. But this time I wanted to do something more fun, so I used the dark blue "Sea Story" and the lighter "Find Your Color". The brushes in the bottles are lovely and wide, but not too wide. Just lovely and easy to apply the creamy consistency polish. 


Parę lat temu nigdy nie pomalowałabym paznokci na niebiesko. Według mnie niebieski był dobrym kolorem dla małych chłopców w pierwszych miesiącach ich życia, aby wyglądali "słodko" :) Tak myslałam... Czasy się zmieniły i zaczęłam szukać wszędzie odpowiednich odcieni ~NIEBIESKIEGO~. Musiało to być pare, różnych odcieni. Znalazłam lakiery Joko, które można dostać w wielu wspaniałych kolorach, "słodziastych" i "eleganciastych". Jeżeli  nosiłoby się tylko ciemniejszy z tych przedtawionych tutaj kolorów, da on poczucie drogiego i szykownego manikiuru. Tym razem jednak chciałam stworzyć coś zabawniejszego. Użyłam ciemniejszego niebieskiego "Sea Story" i jaśniejszego "Find Your Color". Pędzelki tych lakierów są przyjemne i szerokie, ale nie za szerokie. Po prostu przyjemnie się nakłada lakier kremowej konsystencji.




The lighter blue "Find Your Color" is actually more of a turquoise. I did take lots of pictures in different kinds of light to show it in it's true colour, but it didn't work.

Jaśniejszy niebieski "Find Your Color" jest tak naprawdę bardziej turkusowy. Zrobiłam wiele zdjęć w róznych rodzajach światła, aby pokazać prawdziwy kolor, ale nie wyszło.



















I am glad I finally decided to wear ~BLUE~. Do yourself a favour and try blue if you haven't yet  :)  

What do you think?


Cieszę się że w końcu postanowiłam nosić ~NIEBIESKI~. Zróbcie sobie przysługę i spróbujcie niebieskiego, jeśli tego jescze nie zrobiłyście  :)




Cheers for now!!! Till next time...

If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))



~~~~~~~~~~
Co o tym myślicie?

Na razko!!! Do następnego...

~~~~~~~~~~

You can visit me on Facebook

Możecie odwiedzić mnie na Facebooku






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz