poniedziałek, 23 kwietnia 2012

The New Generation is Here | Nowe Pokolenie Już Tu Jest

23 April 2012
The New Generation  is Here | Nowe Pokolenie Już Tu Jest


I was wondering how long it was gonna take my two little monkeys (female) to consciously want to paint their nails. I must say... not too long. They have asked me a few times in the past to paint their fingernails and most of the times I was choosing the nail polish colour. It was a case of me choosing the fast drying ones as knowing how impatient they were to sit in one spot, and I wanted to end their "torture"  as soon as possible. Nowadays they choose the colours and are quite prepared to spend the time sitting around waiting for the polish to dry. They asked me last weekend to paint their toes and they got to choose the colours. The designs were my idea... pink and red design was inspired by the dress my bigger monkey was wearing. The flower design by the dress worn by my little monkey, accept for the dark blue petals. I used that colour to make the design more fun. 



Zastanawiałam się jak długo zajmie moim dwóm małpkom (płci żeńskiej), aby świadomie chcieć malować paznokcie. Muszę przyznać..... nie za długo. Prosiły mnie w przeszłosci parę razy abym pomalowała im pazurki i prawie za każdym razem to ja wybierałam kolory lakierów. Zazwyczaj wybierałam szybko schnące lakiery aby skrócić im "mękę" siedzenia w jednym miejscu. Dzisiejszymy czasy to one wybieraja kolory i muszępowiedzieć że są jak najbardziej przygotowane na siedzenie i czekanie aż lakier wyschnie. Poprosiły mnie w ostani weekend aby pomalować im paznokcie u stópek i same wybrały kolory lakierów. Sama wymyśliłam "projekty"... różowy i czerwony został zainspirowany sukienką którą nosiła moja starsza małpka. Kwiatkowy projekt zainspirowany sukienką mojej małej małpki, poza niebieskimi płatkami. Użyłam tego koloru aby było bardziej zabawnie.



Big monkey's toes.

Dużej małpki paluszki.


Little monkey's toes.

Małej małpki paluszki.


Big monkey's manicure.

Manikiur dużej małpki.


Little monkey's manicure.

Manikiur małej małpki.




Leave a comment and let me know what you think. Have you got any ideas you would like me to try??


Zostaw komentarz i powiedz co o tym myślisz. Masz jakieś pomysły do wypróbowania?





Cheers for now!!! Till next time...

If you wish to comment please click on "komentarze". I will be happy to hear from you :)))


Na razko!!! Do następnego...

You can visit me on Facebook

Możecie odwiedzić mnie naFacebooku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz