wtorek, 17 lipca 2012

TipTop "Sherbet Angel"

17 July 2012 

Hello everyone!! First I would like to tell you that I did my Mum's mani on Wednesday with Tip Top colour. I was amazed as it lasted till Saturday afternoon when my Mum decided to do some housework. During those days she was doing her usual things like washing up, dusting..... That is awesome!! Great test to see how well it lasts :))

Today I have another lovely colour "Sherbet Angel". It has a great formula and the brush is lovely to paint with. I know it will be like that with all the polishes from Tip Top. I trust their professionalism. I now want to show you the colour. It is beautiful.... my favorite... pink :))



Witam wszystkich!! Na początku chciałabym wam donieść, że w środę zrobiłam mani mojej Mamuni (nie śmiejcie się, zawsze się tak do niej zwracam i w ten sam sposób o niej mówię... ja, stara baba :)). Pomalowałam kolorem od Tip Top. Byłam zdumiona, gdyż trzymał się aż do soboty, kiedy to postanowiła posprzątać porządnie dom. W ciągu tych trzech dni robiła to co zawsze, zmywała naczynia, wycierała kurze.... uważam to za niesamowite!! Świetny test na trwałość lakieru :))

Dzisiaj mam dla was kolejny śliczny kolor "Sherbet Angel". Malowało się bardzo przyjemnie a pędzelek jest idealny. Wiem, że tak będzie ze wszystkimi lakierami Tip Top. Ufam w ich profesjonalizm. Teraz pokażę wam kolor. Jest piękny... mój ulubiony... różowy :))



Another thing I noticed with my eye for details that all bar code stickers are on the back of the brush handle, so when you display your polishes they all look very elegant.

Kolejną rzeczą, którą zauważyłam moim uważnym okiem to to, że wszystkie naklejki z kodami są naklejone z tyłu rączki od pędzelka, więc gdy chcecie wystawić na pokaz swoje lakiery, wszystkie wyglądaja elegancko.


Stickers placed perfectly!!
Naklejki przyklejone idealnie!!







You can visit Tip Top on their website.

Możecie odwiedzić Tip Top na ich stronie internetowej.


I hope you like it :)

Mam nadzieję, że wam się podoba :)


Thank you for coming over. Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! Till next time...
You can visit me on Facebook.
If you wish to comment please click on  "komentarze". I will be happy to hear from you :)))
 I appreciate your comments, but please don't post links in the comment area. If you would like me to visit your blog you can email me at vagnieszka@yahoo.com

Dziękuję za wizytę. Dajcie znać jak się wam podoba!!! 
Na razko!!! Do następnego...
Możecie odwiedzić mnie na Facebooku.
Doceniam wasze komentarze :) Proszę jednak  nie zostawiać linków w komentarzach, jeśli chcesz abym odwiedziła twojego bloga możesz napisać do mnie na vagnieszka@yahoo.com



7 komentarzy:

  1. piękny kolor i na prawdę długie pazury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest piękny. Przyznam, że w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy. A pazury to czasami urosną jeszcze dłuższe... LOL!! Ale jestem przyzwyczajona :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. It really is beautiful Natalie. I should have said that the pics don't actually give it justice :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, faktycznie piękny ten kolor, kochan róże!!
    aLE O TYCH LAKIERACH NIE SŁYSZAŁAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę świetne. Ja również uwielbiam róże!!

      Usuń