czwartek, 19 lipca 2012

L'Oreal & Milani

19 July 2012

Hello darlings!! Today I have a simple mani, yet very effective. Very easy to do as well. When done with different colours you can achieve various looks for different occasions. For this mani I used L'Oreal Color Riche "Blue Fashionista" (that I wanted to try for a while now) and Milani "Gems" (that is one of my treasures from Santana from USA... thanks again my dear).

Witam kochani!! Dzisiaj mam dla was prosty mani a tym samym efektowny. Łatwy do zrobienia. Używając różnych kolorów, można uzyskać różne efekty na rozmaite okazje. Do zrobienia tego mani użyłam L'Oreal Color Riche "Blue Fashionista" (którego chciałam spróbować od jakiegoś czasu) i Milani "Gems" (jeden z moich skarbów od Santany z USA... dziękuję raz jeszcze kochana).






L'Oreal Color Riche "Blue Fashionista"




Milani "Gems"














The matte version below (not really my favorite I must say).

Wersja matowa poniżej (nie koniecznie moja ulubiona).



I hope you like it :)

Mam nadzieję, że wam się podoba :)


Thank you for coming over. Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! Till next time...
You can visit me on Facebook.
If you wish to comment please click on  "komentarze". I will be happy to hear from you :)))
 I appreciate your comments, but please don't post links in the comment area. If you would like me to visit your blog you can email me at vagnieszka@yahoo.com

Dziękuję za wizytę. Dajcie znać jak się wam podoba!!! 
Na razko!!! Do następnego...
Możecie odwiedzić mnie na Facebooku.
Doceniam wasze komentarze :) Proszę jednak  nie zostawiać linków w komentarzach, jeśli chcesz abym odwiedziła twojego bloga możesz napisać do mnie na vagnieszka@yahoo.com



6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten Glitter, mam podobny z Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się matowe wykończenie nie podoba, ja lubię gdy się błyszczy ;)
    Mani mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi najbardziej podoba się wersja matowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful!! I agree, I prefer the sparkly look. Gems looks great on you as I knew it would. You're most welcome :)

    OdpowiedzUsuń