niedziela, 17 czerwca 2012

Dotty dots / Kropkowane kropki

17 June 2012
 Hello everyone, how was your Sunday? Very lazy here.... but I managed to do this mani. I love those colours combined :) I used "My Secret" polishes for this "paint job". I like those polishes. They are lovely to apply, there are no streaks and two coats are perfect for coverage. So onto the pics :))

Witam wszystkich, jak zleciała niedziela? Bardzo leniwie tutaj... ale udało mi się zrobić ten mani. Bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów :) Użyłam tutaj lakierów "My Secret".Na buteleczkach jest napisane: "Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug." I muszę przyznać, że to wszystko jest prawdą. A więc do fotek :))



My Secret: 159 "Turquoise Wave", 147 "Lavender", 146 "Purple"


Catrice 700 "Birdy Reloaded!"



So here it is, hope you like it.
 Oto mani, mam nadzieję, że wam się podoba.

Thank you for coming over. Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! Till next time...
You can visit me on Facebook.
If you wish to comment please click on  "komentarze". I will be happy to hear from you :)))

Dziękuję za wizytę. Dajcie znać jak się wam podoba!!! 
Na razko!!! Do następnego...
Możecie odwiedzić mnie na Facebooku.




8 komentarzy:

  1. Ale fajne! Bardzo mi się podoba, ale ja nie miałabym tyle cierpliwości żeby takie wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, przyznam, że trzeba mieć trochę cierpliwości. Czy chciałabyś abym napisała posta o tym jak zdobić kropeczkami?

      Usuń
  2. Bardzo pozytywny mani, świetny miałaś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:)wspaniale pasuja na lato , takie kolory lata, ciepełka ,słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń