sobota, 2 listopada 2013

Bornholm Rundt 2013

Here is a special post of a mani I did for a bicycle tour around Bornholm called "Bornholm Rundt". The object of the tour is to ride around Bornholm on a bike, 103km!! Great time was had by all. I will definitely do it again next year!! The colours chosen for this mani were matching my white & blue outfit and obviously... the flag :)



Oto specjalny post mojego mani zrobionego na okazję rajdu rowerowego na Bornholmie, który nazywa się "Bornholm Rundt". Rajd polega na przejechaniu naokoło całego Bornholmu na rowerze, 103kn!! Wszyscy bawili się wyśmienicie. Na pewno jadę w przyszłym roku!! Kolory, które wybrałam to taki aby pasowały do mojego biało-niebieskiego ubioru no i... flaga :)





I hope you like it :)

Mam nadzieję, że wam się podoba :)

hank you for coming over. Let me know what you think!!!
Cheers for now!!! Till next time...
You can visit me on Facebook.
If you wish to comment please click on  "komentarze". I will be happy to hear from you :)))
 I appreciate your comments, but please don't post links in the comment area. If you would like me to visit your blog you can email me at vagnieszka@yahoo.com

Dziękuję za wizytę. Dajcie znać jak się wam podoba!!! 
Na razko!!! Do następnego...
Możecie odwiedzić mnie na Facebooku.
Doceniam wasze komentarze :) Proszę jednak  nie zostawiać linków w komentarzach, jeśli chcesz abym odwiedziła twojego bloga możesz napisać do mnie na vagnieszka@yahoo.com





5 komentarzy:

  1. czadzik :)
    u mnie teraz konkurs z super nagroda - Zapraszam!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. 32 year old Nuclear Power Engineer Danny Vowell, hailing from MacGregor enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Gardening. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Duesenberg SJ Roadster. przeczytaj recenzje

    OdpowiedzUsuń